De gratis app "team viewer" werkt niet bij mij kan iemand mij helpen?

Ik heb teamviewer al op mijn computer geinstaleert en daar heb ik al een account van volgensmij. Maar moet e 2 accounten hebbeb voor je iphone en voor je computer? Ook weet ik niet of het accout van mijn iphone is of van mijn computer. Op de computer kan ik wel gewoon inloggen maar op de iphone niet. Kan iemand mij in duidelijke stappen uitleggen hoe teamviewer werkt? Ik moet trouwens ook alais ofzo invoeren en heb een iphone 3g maar kweet niet of dat uitmaakt. Alvast bedankt. Ps: sorry voor de spelfouten

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Je kunt het ook gewoon op 1 van de 2 met een proef account doen he! ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Elk account heeft zijn eigen ID en eventueel wachtwoord
ik heb geen idee of er een wezenlijk verschil is als je probeert te verbinden met een iphone

Stel je wilt vanaf de iphone de pc overnemen
start dan teamviewer op op biede
op vul in op de iphone
in het sessie aanmaken venster het ID van de pc en het bijbehorende wachtwoord invullen.
en verbinden maar

dat zou alles moeten zijn maar zoals gezegd ik heb geen ervaring met teamviewer en iphone
capthavoc
12 jaar geleden
Installeer hem opnieuw