Kan je de Windows 10 upgrade weer ongedaan maken?

Microsoft biedt de mogelijkheid om gratis te upgraden naar Windows 10. Dat lijkt leuk, maar kan ik weer terug als het niet bevalt? Bijvoorbeeld als je computer ineens langzamer blijkt te zijn geworden.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (1)

In de testversie is een downgrade optie aanwezig en ik verwacht dat in de definitieve versie dit ook aanwezig zal zijn.
Bovendien zullen er op het internet als deze downgrade optie niet aanwezig mocht snel genoeg handleidingen verschijnen hoe dit dan wel voor elkaar krijgt.