Je bedoeld de gebruikersnaam en wachtwoord van Windows? Windows heeft ingebakken administrator account. Bij de meeste Windows versie komt die te voorschijn door op te starten in veilige modus. (pc aanzetten, op F8 blijven drukken tot een keuze menu krijgt)
Log in als de Administrator en ga naar in het configuratiescherm naar gebruikers account. Daar kan je alle gebruikers zien die aanwezig zijn in je Windows installatie.

Wachtwoord vergeten van je Administrator account? Dan kan je als laatste redmiddel de gratis tool "Ophcrack" , download deze en brand het op een cd-rom en start vervolgens je computer vanaf cd-rom op. Ophcrack zal proberen de wachtwoorden te achterhalen van alle aanwezige gebruikers.