dat doe je via Ctrl PrinstScrn (samen indrukken)

Toegevoegd na 1 minuut:
vervolgens klik je op bv word en plak je de afbeelding in een document

Toegevoegd na 42 minuten:
als je alleen de laatste wijziging in je scherm wilt fotograferen klik je op Alt PrintScreen (ook nu weer samen)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je drukt op PrintScreen, of PrtSc SysRq zoals bij mij. Dan druk je je rechter muisknop in en bij nieuw kies je een bitmapafbeelding. Eerst maak je hem helemaal klein, door het blokje rechtsonder helemaal naar boven te slepen. Druk dan op CTRL en V om je plaatje er in te plakken. Druk dan op CTRL en S om het op te slaan. En je bent klaar!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan ook gewoon de toets Prt Scr indrukken, en daarna naar een worddocumentje gaan en dan op plakken klikken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En als je maar een gedeelte van je scherm wilt is daar knipprogramma voor (Vista/7), dit kan ook met het hele scherm en dan heb je geen gedoe met plakken enzo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het makkelijkst gaat het met picasa op de achtergrond. Als je dan printscreen indrukt wordt het scherm meteen in de map schermafbeeldingen opgeslagen. Als je op de popup klikt kun je ook meteen de afbeelding wat bijknippen en versturen, bloggen of in een webalbum zetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gebruik Gadwin Print Screen; het is gratis. Als het is geïnstalleerd en je op PrintScreen drukt kun je elk willekeurig stuk uit je scherm selecteren, pas op dat de muis niet op een plek staat die je wilt selecteren. Het wordt ook op je pc opgeslagen en met CTRL-V kun je het ergens inplakken.
Om te downloaden zie link (helemaal onderaan)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Neem voor W7 fn+prt sc

Toegevoegd na 2 minuten:
Hierna op Paint plakken met ctrl+v of op het plakken icoon, links boven.