Nee, dat is in Beta5 van IOS7.1 al gepatched.
zie: http://www.cultofmac.com/265159/apple-nukes-evasi0n-jailbreak-exploits-orbit-just-make-sure/
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee, het is nooit verstandig om nu te updaten... Waarom, op wat bugfixes is er weinig schokkend vernieuwend? Er luidt een wijs gezegde: Don't fix it if it ain't broken...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je moet wachten en in de mean time de SHSH Blobs van je huidige versie bewaren, je kunt dan blijven update tot versie 8 aan toe, maar met de Blobs kun je dan terugvallen op de dan door Apple 'unsigned' versie van 7.1 Toverwoord voor Google is 'Tiny Umbrella'
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bram, het is hier geen helpdesk voor iPad problemen, het ligt buiten de scope van je vraag, ik heb dat met nee beantwoord. Verder zei ik dat Tiny Umbrella het toverwoord is op google, probeer dat eens en je zult je tutorial daar vinden...

Andere antwoorden (1)

Nee helaas nog niet evasion heeft pas nog de jailbreak released van de voorgaande ios update