Hoe zit het met je naam op you tube dat die in verband staat met je g mail naam?

Ik heb op you tube mijn naam veranderd en nu is dat op gmail hetzelfde gebeurd. Het zit dus gekoppeld. Maar nu wil ik op mijn mail adres mijn echte naam en op you tube een nick naam. Hoe moet je dat doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Heel makkelijk : Youtube IS tegenwoordig van Google, dus als je daar een account aan wil maken, wordt dat automatisch een Google-mail-account (en als je dat al had : je bestaande account).
Wil je dat niet, dan zul je er een ander Gmail-account voor moeten aanmaken, anders pakt hij automatisch je bestaande.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit is (momenteel) HET ENIGE antwoord. Niet zo moeilijk hoor, en soms nog wel handig ook, een extra adres! ;)