Hoe kun je de taal van je laptop veranderen van Turks naar Nederlands?

Toegevoegd na 10 minuten:
heb een dell laptop 1545 gekocht van iemand,met windows7 home basic erop,hij start zelfs op in het turks en weet echt niet hoe ik deze kan veranderen naar nederlands

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.1K

Antwoorden (4)

Als je de taal van het besturingssysteem definitief (helemaal) wilt wijzigen is dat helaas niet mogelijk.

Dan zou je een Nederlandse versie van Windows er op moeten installeren...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In de startbalk staat het meestal, maar in het configuratiescherm kun je het sowieso vinden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Met de Vistalizator.
11 jaar geleden
Hallo,

zoals je al in een eerder antwoord kunt lezen is het mogelijk met vistalizator.

als je windows 7 Ultimate hebt geinstalleerd zit er een nederlands taal pakket in windows update.

hopelijk heb ik je zo geholpen