Hoe laat ik mijn laptop opstarten op een andere schijf? en hoe zet ik windows op deze andere schijf?

Hoi Allemaal,
ik heb een Acer Aspire ES 13 laptop. Hier heb ik een ssd ingezet, ik weet alleen niet hoe ik mijn laptop nu op moet starten op de nieuwe schijf en hoe ik daar Windows precies op moet zetten. (Ik kan aan een Windows licentiecode komen) Weet iemand hoe ik dit zou moeten doen?
Laptop: Acer Aspire ES 13 ES1-331-C6Q2
SSD: 223GB KINGSTON SA400S37240G

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
3.1K

Het beste antwoord

1. Maak een medium (CD of USB-stick) geschikt met bijvoorbeeld het hulpprogramma voor Windows 10
https://www.microsoft.com/nl-nl/software-download/windows10
2. Start je laptop opnieuw op. (met het medium erin)
3. Ga je BIOS in en verander de bootvolgorde zodat het medium als eerste opstart
4. Als het goed is kan je nu Windows installeren. Kies de geavanceerde route zodat je zelf kan bepalen op welke schijf Windows komt
4 jaar geleden
LeonardN
4 jaar geleden
Als een of ander niet direct duidelijk is, reageer dan hieronder of geef even een pm.
Ozewiezewozewiezewallakristallix
4 jaar geleden
Plus.
Maar alleen vanwege je reaktie onder je antwoord. Want een cursus Windows installeren gaan geven via GV vereist moed...

Andere antwoorden (1)

Zie de onderstaande link, je hebt je laptop/pc weer terug in aankoopstatus ;)

TechDoctor
www.techdoctor.nl
Zie de onderstaande link, je hebt je laptop/pc weer terug zoals je het was toen je het kocht ;)

TechDoctor
www.techdoctor.nl
Toegevoegd op 02 juli 2019 20:22: tekst