Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Krijg nieuwe HD (EXTERNE met usb aansluiting) extra schijf, hoe moet ik deze instellen en een naam geven?

Ben ik mijn plylist van wm-player ook kwijt als ik deze van betreffende schijf wegzet?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
375

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

De meeste HD externe schijven zijn plug and play (usb kabel in pc of laptop en klaar),als dit niet zo is worden de stuur programma's automatisch geïnstalleerd als je de schijf met de usb kabel aan je laptop of pc aansluit.
Een nieuwe naam geven kan doormiddel van op de Huidige naam gaan staan rechts klikken met je muis en kiezen voor naam wijzigen.

De playlist van je wm player zou je kunnen kopiëren en ter overbrugging eerst op de harde schijf van je pc of laptop kunnen zetten,en vervolgens weer op jee nieuwe hd kunnen zetten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als het goed is herkend windows de nieuwe hardware(ext schijf) en geeft deze een letter.
De playlist zou je inderdaad eerst kunnen verplaatsen naar je interne schijf,b.v. naar mijn documenten daarna kan je de map in zijn geheel weer verplaatsen naar de ext hd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding