Krijg nieuwe HD (EXTERNE met usb aansluiting) extra schijf, hoe moet ik deze instellen en een naam geven?

Ben ik mijn plylist van wm-player ook kwijt als ik deze van betreffende schijf wegzet?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

De meeste HD externe schijven zijn plug and play (usb kabel in pc of laptop en klaar),als dit niet zo is worden de stuur programma's automatisch geïnstalleerd als je de schijf met de usb kabel aan je laptop of pc aansluit.
Een nieuwe naam geven kan doormiddel van op de Huidige naam gaan staan rechts klikken met je muis en kiezen voor naam wijzigen.

De playlist van je wm player zou je kunnen kopiëren en ter overbrugging eerst op de harde schijf van je pc of laptop kunnen zetten,en vervolgens weer op jee nieuwe hd kunnen zetten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als het goed is herkend windows de nieuwe hardware(ext schijf) en geeft deze een letter.
De playlist zou je inderdaad eerst kunnen verplaatsen naar je interne schijf,b.v. naar mijn documenten daarna kan je de map in zijn geheel weer verplaatsen naar de ext hd.