Die vraag valt bijna niet anders te beantwoorden dan met een opmerking; je kunt niet op iedere windows PC het MAC OS X besturingssysteem zetten. Je computer moet daarvoor voldoen aan een heel aantal hardware-eisen. Voldoet hij daar niet aan, zal je computer wel opstarten, maar zal de audio/internet/videokaart/usb of een combinatie daarvan niet werken.

Je kunt zoeken op "hackintosh", dan zul je vast een hoop vinden.

Overigens; Apple verbiedt het installeren van MAX osx op een windows computer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb via softonic.com de ''lion skin pack'' gedownload.
bij mij werkt het prima, ik heb windows 7 maar nu ziet alles eruit als bij een mac.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoi,

Kijk eerst op deze site of je hardware geschikt is:

http://wiki.osx86project.org/wiki/index.php/Main_Page

Download dan een ISO bestand op een van je favoriete torrent download sites (the piratebay?)

Zoek bijvoorbeeld op:

- iPC
- iDeneb

Brand deze ISO file met bijvoorbeeld nero op DVD en start er van op. Niet starten vanuit windows maar vanuit je bios.

De installatie doorlopen en klaar is kees.

Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pas op!
Mac is inderdaad wel mooi maar downloaden wordt lastig,
bijv. je hebt een programma open staan dat niet gemaximaliseerd is dat kun niet zien dat zet ie uit het scherm (daar kun je dus niet bij)
maar wil je het toch?
download dan: Snow Transformation Pack (heb ik gedownload in SpotNet)
PS als je terug wilt moet je Snow er gewoon afgooien )dan ben je je bestanden niet kwijt'

Gr Gebruiker71
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat een onzin. min voor jou... waarom antwoorden mensen als ze het toch niet weten?