Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik kan de ene keer wel met mijn pijltje naar een volgende of een vorige pagina en de andere keer niet. Hoe kan dat?

Ik heb Windows 8.

Ik heb dan uiteraard wel een volgende of een vorige pagina open staan.

Dit is ongetwijfeld een domme vraag maar ik weet het nu eenmaal niet. Doordat ik veel aan huis ben gebonden heb ik mijzelf alles aan moeten leren en heb dus nooit les gehad.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1K
Cryofiel
10 jaar geleden
Je vraag is mij volkomen onduidelijk. Welk pijltje - muispijltje, pijltje op het toetsenbord, pijltje op een webpagina, pijltje binnen een programma? Volgende of vorige pagina - wat voor pagina? Webpagina? Pagina in een document? Andere soort pagina? Wat bedoel je met "vorige" en "volgende"? Bijvoorbeeld de "vorige" pagina: is dat de pagina die je zojuist hebt bekeken, of is dat bijvoorbeeld pagina 42 als je nu naar pagina 43 aan het kijken bent?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik bedoel de pijltjes aan weerzijden van het scherm die je met je muis of touchpad aanklikt.
Ik heb bijv. op HJ (een hobbysite) gekeken en zit nu op GV en dan wil ik terug naar HJ. Als ik dan op het pijltje links klik (dat oplicht) dan moet ik toch terug op HJ kunnen komen?
Ik heb het niet over pagina's in een documennt.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Het pijltje werkt niet op alle webpagina's dit hangt vaak of je er voor een keer in webpagina heb gelikt. Ook zijn er webpagina's die dit onderdrukken en zelf pijltje gebruiken voor iets in de pagina.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding