is dit goed om snelle videos te editen van 100mb tot 800 mb? Harde schijf (Gb) : 250 Intern geheugen (Mb) : 1024 Videokaart type : GMA 3150

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Het intern geheugen is heel weinig. Als je echt wil gaan renderen raad ik je aan minimaal het dubbele en het liefste het viervoudige aan intern geheugen te nemen. Dan zal het veel sneller gaan, en loopt je edit programma tijdens het bewerken ook niet traag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat hierboven klopt maar ook het type videokaart is heel slecht, het is een onboard videokaart, dit betekent dat het een standaard videokaart is op je moederboord met heel weinig geheugen.

met een aparte videokaart van ati of nvidia zal het wel gaan.