Hoe zet je een toshiba laptop terug naar fabrieksinstellingen?

Mijn laptop doet de laatste tijd erg vreemd en ik zou mijn Toshiba laptop graag terug naar fabrieksinstellingen willen zetten.
Het probleem is dat hij niet via de normale manier kan worden terug worden gezet.
Hij blijft hangen bij voorbereiden.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
6.8K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Beschrijf de 'normale' manier eens? Is dat vanuit een hotkey tijdens POST?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee, dat is via pc instellingen. Daar kun je op een paar mogelijkheden klikken en één daarvan is fabrieksinstellingen terugzetten. Wat niet wil.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Toshiba heeft de mogelijkheid te restoren tijdens de BIOS POST, door herhadelijk op F8 te drukken. Zie: http://www.geekpolice.net/t18281-toshiba-recovery-partition-hotkey-instructions
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
herhaaldelijk dus....

Antwoorden (1)

Door de f8 knop te drukken tijdens het opstarten