Wat is deze foutmelding en hoe krijg ik hem weg?

Ik heb windows vista en de foutmelding is er sinds kort altijd als ik de laptop opstart.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K

Antwoorden (5)

Zo te zien heeft het iets met het programma "AppleSyncNotifier.exe" te maken.

Ga eens naar je Startmenu, vervolgens typ je in het zoekvak 'msconfig' in en druk op enter. Er wordt een venster geopend met de naam 'Systeemconfiguratie'. Ga naar het tabblad 'Opstarten' en zoek in de lijst naar 'Apple' (of als je onder 'Opdracht' de bestandsnaam 'AppleSyncNotifier.exe' kan vinden, dan heb je gelijk de goeie). Vink vervolgens dat bestand uit en klik op 'OK'. Vanaf nu zal dat bestand niet meer opgestart worden bij het opstarten en kan die fout ook niet meer optreden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je een programma verwijderd ipv het goed te installeren ? Dan zie je dit soort dingen namelijk ook vaak : wil-ie het toch opstarten, en gaat op zoek naar files die WEL verwijderd zijn.

Het programma LIJKT dan wel weg, maar er zitten in de registry toch nog allemaal sporen van, die heel hardnekkig kunnen blijven irriteren. (DLL - direct link library - hij kan dus een file niet vinden waarnaar de automatische opstartprocedure hem doorstuurt, en die is er niet.).

Zoiets -even heel gechargeerd- als een kind iedere morgen naar de kelder sturen voor een pot pindakaas. Op een gegeven moment besluit je het niet meer te kopen en schrap je het van je boodschappenlijstje. Je vergeet het echter het kind te vertellen, zodat het vervolgens elke dag bovenkomt met de mededeling : er is geen pindakaas meer.

Het weghalen van die restanten is meestal geen werk voor iemand die er totaal geen verstand van heeft.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tip: Zeg dat de pindakaas in het keukenkastje staat, Hoeft dat kind niet elke dag helemaal naar de kelder :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar gaat het niet om ; een kind instrueer je nu eenmaal anders dan een computer ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vind het een hele heldere uitleg van Marleen :)
Deze fout komt voort uit iTunes. Probeer deze te verwijderen en opnieuw te installeren. Of kijk of er updates beschikbaar zijn.
bamibal
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord! Als ik iTunes verwijder en opnieuw installeer heeft dit dan ook gevolgen voor mijn iphone die daar mee gesynced is?
Op onderstaande link kun je veel .dll files vinden. Als 'de jouwe' erbij staat kun je het downloaden/installeren. Meestal is de foutmelding dan weg.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beste oplossing is windows vista vervangen met een WEL werkend besturingssysteem.
Andere oplossing is om de desbetreffende apple applicatie te verwijderen en eventueel opnieuw te installeren.