laptop Acer saphire start goed op, maar stopt er dan meteen mee. schoon gemaakt, nieuwe coolingpasta er tussen. Wat kan er nog mis zijn?

Toegevoegd na 25 minuten:
Kan zo zijn, nog niet verder na gekeken. Misschien heeft iemand nog een bruikbare tip of truc, daar hoopte ik . Baal verwacht reactie op sollicitaties dus zo snel mogelijk weer draaien.....
Bedankt voor de reactie en meedenken in iedergeval

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

als ie helemaal niets meer doet, zal het wellicht de harde schijf zijn, anders kan je eens proberen op de starten met de recovery cd als je die hebt ofwel opstarten in de veilige modus (tijdens opstarten F5 of F8 ingedrukt houden), en zo herstel doen.