Waar kan ik de windows Vista installatie vinden?

Ik heb een oude pc die ik graag tijdelijk wil gebruiken. Echter heb ik de hele harde schijf inclusief het besturingssysteem verwijderd.

Ik heb zelf geen DVD van Windows Vista, ik heb wel een iso bestand gevonden maar dat is in het engels.

Waar kan ik een iso of DVD van windows vista NL 32/bit NL krijgen?

Ritsuka
9 jaar geleden
Koop je een dvd
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zoek op internet maar naar windows vista nl
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als het toch maar voot een paar weken is waarom installeer je dan geen Linux. Linux Mint, en vooral de wat oudere Mint 13 lijkt best veel op windows en draait makkelijk op oudere systemen. Geen kosten en geen licenties nodig.

Het beste antwoord

je kan de downloaden via de website van Microsoft

Dit is de link:

http://www.microsoft.com/nl-nl/download/details.aspx?id=13158
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee, dit is alleen de SP1-update.