Hoe kan ik toepassing( 0xc0000022) openen?

Mijn laptop hield er opeens mee. Plotseling zwart scherm. Bij het opstarten krijg ik nu de melding: Kan de toepassing niet correct starten (0xc0000022)Klik op ok om de toepassing te sluiten. Als ik dit doe wordt het scherm zwart en dat was het. Ik kan wel taakbeheer starten en vandaar naar internet of afbeeldingen maar niet bij configuratie scherm. Ik heb ook geen taakbalk meer. Daardoor kan ik ook niet aan systeemherstel komen. Heeft iemand een idee wat ik kan doen???

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (1)

Probeer het volgende eens te doen:

Open taakbeheer>klik op bestand>klik dan op nieuwe taak uitvoeren> type dan het volgende in: explorer.exe en dan op OK.

Als het goed is moet er dan weer een taakbalk verschijnen waar je op kunt werken.
Het is hierna wel verstandig nog een systeemherstel uit te voeren naar een datum toen het probleem er nog niet was( doe er voor de zekerheid altijd 2 tot 3 dagen bij de datum dat u dacht dat het probleem er niet was)

Hoop dat dit heeft geholpen, zo niet hoor ik het graag!