Hoe kan ik zorgen dat als iemand een app wil afsluiten er een code word gevraagd?

Op veel evenementen zoals lego word zie ik dat als je op de iPad een app kan uitproberen maar als je die app wil afsluiten vragen ze om een code zodat niemand van de app af kan gaan behalve de eigenaren omdat hun de code weten hoe kan ik zo een code op mijn iPad zetten zodat mensen niet naar andere apps toe kunnen maar in die app moeten blijven?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Die functie zit ingebouwd in ipad/iphone en heet 'Guided Access'

1. Ga naar instellingen
2. Klik 'algemeen'
3. Klik 'toegankelijkheid'
4. Scroll naar beneden naar 'leren' en klik 'Guided Acces' en zet deze op 'aan'
5. vul een toegangscode in die wordt gevraagd wanneer de app afgesloten wordt.
6. zet onderaan de 'accesibillity short cut' op aan.

Om nu te voorkomen dat je app niet afgesloten wordt druk je drie keer op de homebutton voor de 'guided acces' menu.
onder het kopje hardware kun je de opties kiezen waarvan je wilt dat mensen deze niet mogen gebruiken.

7. klik rechts bovenaan op start om de guided access te starten.
8. met drie keer homebutton drukken kun je guided access weer uitzetten.

(ik heb m'n iphone op Engels staan, maar heb zo goed als ik kon de functies vertaald waarvan ik denk dat het zo op een Nederlandse iphone verschijnt, maar dat kan dus een beetje verschillen)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
'Guided Acces' heet 'Begeleidende Toegang' in het Nederlands.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nou kijk aan... thanks!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt voor julie antwoorden ik ga het uitproberen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt het werkt!