Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kun je je account verwijderen? ( windows 8 )

Ik heb pas een nieuwe laptop met windows 8 , en toen je alles moest instellen heb ik mijn email adres ingevoerd , maar die wil ik nu verwijderen van mijn laptop hoe moet ik dit doen? ( windows 8 is heel moeilijk )

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Je typt in de ModernUI iets in de trant van 'gebruikersaccount' in, en dan krijg je zelf de optie te zien 'gebruikersaccount verwijderen'.

Een andere manier is om via het ModernUI te klikken op je account rechtsboven, dan te kiezen voor 'accountafbeelding aanpassen', en daar bij 'gebruikers' te kiezen om je account te verwijderen.

Overigens kun je de hoofdaccount niet verwijderen, tenzij je Windows helemaal opnieuw instelt. Je had een lokaal-account moeten aanmaken.

Misschien dat inmiddels in een van de updates is meegenomen dat hij toestaat om dat te doen wanneer je twee accounts hebt....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Weet je misschien hoe je alles opnieuw kunt instellen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij PC-Instellingen ga je naar Algemeen en daar scroll je dan naar beneden. Je ziet dan 'Alles verwijderen en Windows opnieuw installeren'.
Account aanmaken en op dat account andere account verwijderen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding