mijn nieuwe samsung smartphone fluit om de 30 seconden in mijn auto. Hoe leg ik hem het zwijgen op?

Mijn Samsung smart Phone heb ik vandaag aangesloten met een blutooth verbinding op mijn Kenwood radio/navigatie. Nu fluit dat ding om de 30 seconden. Ik wordt er gek van. Hoe leg ik hem het zwijgen op?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (2)

ik zou eens proberen bluetooth uit te zetten bij je mobiel.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
tnorel,

probeer het volgende eens:
zet alleerst je bluetooth eens uit, als het goed is moet hij het dan niet meer doen.
voor alle zekerheid herstart je telefoon eens door je vergendelknop (meestal aan de zijkant) eens ingedrukt te houden en op uitschakelen te klikken.
daarna wel weer inschakelen natuurlijk ;)

Eenmaal weer aan zet je je bluetooth weer aan en maak je opnieuw verbinding met je kenwood en kijk je of hij het weer doet.

hoop dat het geholpen heeft, zo niet hoor ik het graag!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb het gedaan en het gefluit is over.
Hartelijk dank voor je antwoord.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt voor je reactie, Fijn om te horen dat het geholpen heeft!