Waar kan ik Waar kan ik windows 8 trial downloaden?

Waar kan ik ergens de testversie van windows 8 (of eventueel 7) downloaden? Ik kom altijd terecht op een pagina met windows 8 enterprise maar dat is voor developers of op de beta. Is er ergens een mogelijkheid om een trial voor windows 8 of 7 te vinden? Ik ben later van plan om hem wel aan te schaffen, maar ik zit eventjes zonder geld.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Er is geen trial voor Windows 8. Je zult hem meteen moeten activeren.