Hoe kan ik mijn laptop weer aan de gang krijgen!?

Hallo,

Ik heb een probleem. Mijn computer deed de laatste tijd heel raar. Elke keer als ik hem opstarte moest hij een startup repair ofzo doen. Soms deed dat het ook niet en moest ik een system restore doen. Nu start hij helemaal niet meer op! Ik kan zoveel system restores of start up repairs doen als ik wil maar hij start met geen mogelijkheid meer op! Hoe krijg ik mijn laptop weer aan de gang!?

Gr,
Anouk

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
zou ik ook alles van mijn laptop af kunnen halen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
het zou het geheugen van je pc kunnen zijn, of de voeding. het eerste zou kunnen als je tijdens het werken een "blauw scherm" krijgt, het tweede herken je doordat je echt niet meer zonder netsnoer kunt werken.
als j durft, zou je aan de hand van de handleiding eens kunnen kijken of de geheugenchips wel goed op hun plaats zitten. als je niet weet hoe je dat zou moeten doen: niet aan beginnen, breng de pc naar een LOKALE pc winkel. beslist niet naar een groot bedrijf, dan gaat hij naar een (dure) reparatie afdeling. een lokale winkel wil nog wel eens de kennis hebben om zelf even te kijken.

Antwoorden (3)

ik zou hem wegbrengen, denk dat er iets is in het systeem zelf wat stuk is..
je kan daar dan niet veel aan doen, is te ingewikkeld en heb je apparatuur voor nodig om het op te lossen.
Dus gwoon even naar de elektronica op de fiets, en zorgen dat ze er naar gaan kijken..

zelf kan je denk ik niet veel mee doen, helemaal niet een laptop, die zijn nog ingewikkelder dan een bom!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
oke bedankt. Maar kan ik niet mijn hele computer leeg maken. En alle programma's opnieuw erop zetten?
Lieve Anouk,
Dit zijn 2 dingen die je ook zou kunnen doen:
Ga naar de winkel waar je je laptop hebt gekocht en vraag aan de verkoper wat er mis met je laptop is of koop een nieuwe.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er kan van alles aan de hand zijn, varierend van virussen tot een gebakken harddisk.

Als je een beetje handig bent met je laptop, kun je op een andere plek Hiren's boot cd downloaden en uitgebreid laten diagnostiseren wat er mis is met je laptop.

Als je niet zo handig bent met je laptop, kun je dit beter door een handig mannetje laten doen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
zou ik niet alles van mijn oc afkunnen halen? en dingen er op nieuw opzetten?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je hem al niet eens geboot krijgt, wordt dat ingewikkeld.