Hoe kan ik een gedeelde map verwijderen in mijn netwerk?

Mijn mediaplayer kan niet meer bij mijn muziekbestanden. Van externe hd weer teruggeplaatst in mijn muziekmap. Per ongelukt iets veranderd aan deze map. Hie krijg ik de gedeelde mappen weer op de originele instelling??

Toegevoegd na 6 dagen:
Alle media apparaten herkennen de naam van mijn muziekmap niet meer. Hoe kan ik mijn thuis netwerk terug zetten naar de originele instellingen in Windows 7

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.3K

Antwoorden (1)

Meestal is het voldoende om in die bewuste muziekmap te gaan staan en alles te selecteren en dan naar de mediaplayer te slepen. Zorg er voor dat je mediaplayer en je muziekmap allebei naast of onder elkaar zichtbaar zijn.
De mediaplayer zal de map dan weer herkennen.

Toegevoegd na 9 minuten:
Een gedeelde map kun je selecteren, en leegmaken, en dan moet hij te verwijderen zijn, en daar moet je het volledig beheer over hebben, dus op de betreffende PC waar de map onderdeel van is.