Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik Mac OS X op mijn windows PC krijgen?

Hey! Ik heb laatst een Mac OS X installer.dmg gedownload, alleen ik vroeg me af hoe ik dit nu op mijn Windows PC kan zetten. Ik heb al iets binnengekregen met Virtual Box, maar ik zou dan alsnog niet weten hoe ik verder moet. Ik wil graag Mac OS X op mijn pc voor de apps die niet beschikbaar zijn op windows, en omdat ik wel een keer met Mac OS X wil werken.

Heel erg bedankt!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik weet ook niet hoe het moet. Misschien een idee om even te kijken op youtube?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

in principe kan dit niet! Er zijn wel Hackintoshes maar dat werkt eigenlijk alleen op intel en je moet verstand hebben van computers. Dit is niet iets wat je zomaar even doet!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Kan niet! De Mac OS X is een gesloten besturingssysteem wat betekenend dat de Mac OS X alleen voor Mac's bedoeld is. Zelfs ik heb geprobeerd en gebeld met Apple en ze zeiden mij dat je niet Mac OS X op een normale laptop kan installeren. Dus het kan niet. Je kunt wel proberen om VirtualBox te gebruiken.

Toegevoegd na 8 uur:
Dat doe je door een oudere versie van Mac OS te downloaden voor VirtualBox. Dan voer je het bestand uit en installeren maar!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding