Hoe verwijder ik mijn emailadres uit m'n windows 8?

Bij het gebruiken van OneNote heb ik per ongeluk mijn win8 account gekoppeld aan m'n email adres. Nu wil ik dit weg hebben en het gewoon local houden. Moet ik dan gelijk een nieuw account aanmaken en de oude verwijderen of is er een maniertje voor?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Ga eerst naar de optie "pc instellingen" (dat kan je vinden door naar je Windows pagina te gaan (de pagina waarop je al je apps kan zien) en te zoeken naar "pc instellingen".) Klik nu op het tabblad "Accounts" en ontkoppel vervolgens je e-mailadres van je account door "ontkoppel je account" aan te klikken. Hierdoor moet je je huidige wachtwoord (tweemaal) intypen, waarna je je lokaal account kan activeren.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het werkt!
Dank.