Is de video kaart die ik met een afbeelding toevoeg beter dan de Intel(R) HD Graphics Family kaart?

En kan ik daarmee Cod modern warfare 2 spelen? alle andere systeem dingen heb ik, maar de video kaart is niet goed genoeg daarom deze vraag :D

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja deze allicht beter zijn, je geeft niet precies aan welke videokaart van intel het is maar zelfs de beste integrated chip van Intel zal zwakker zijn dan de 5450. Echter is een 5450 zo'n zwakke kaart dat je MW2 er alleen met een lager resolutie en alles op laag nog fatsoenlijk mee kan spelen (minimum +40fps). Als je het met wat meer frames wil spelen zit je al en AA aanzetten of een hogere resolutie draaien zal eindigen in diashow (weinig fps).

Ik zou aanraden om minstens een 5670 aan te schaffen. En veel beter zou nog zijn een 5770 ziijn. (bekijk de reactie van bovenstaand antwoord voor een uitleg over de getallen.)

Deze link laat zien wat de 5450 doet

http://www.bit-tech.net/hardware/graphics/2010/02/09/radeon-hd-5450-review/4

En deze wat de 5670 doet (kijk vooral naar het verschil in resolutie)

http://www.tomshardware.com/reviews/radeon-hd-5570,2552-7.html

Toegevoegd na 1 minuut:
Link naar een 5670

http://tweakers.net/pricewatch/276618/xfx-radeon-hd-5670-1024-mb-ddr5-displayport.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Die videokaart is wel beter maar is écht een budget kaart. Ik vraag me af of je veel verbetering zou merken.

De hogere getallen in de 5000 serie zijn beter. (Vanaf 5770, dus 5770, 5850 etc. En voor de 6000 serie hetzelfde)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1gb is wel voldoende, maar als je zware dingen gaat spelen misschien toch 2gb nemen? Dan kun je de graphics hoog zetten. En ik zou een merkloze kaart kopen, die zijn het goedkoopst. Maar als je toch van merk koopt moet je het wel goed doen, anders heb je van die rotkaartjes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je een kaart puur beoordeelt op het geheugen laat je zien dat je het niet helemaal snapt. Van merkloze kaarten heb ik nog nooit gehoord, zou je er een willen linken? Zoals de antwoorder hier boven al aan geeft het gaat om de getallen van de kaart. Het eerste getal is de generatie het tweede getal geeft aan of het een highend/mainstream/budget model is. Een 48XX is meestal beter dan een 63XX omdat het tweede getal hoger is. Nvidia werkt met 3 getallen maar het werkt hetzelfde. 480i is beter dan 560.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad, iedereen zegt wel leuk, 1GB, 2GB, maar als je er niets vanaf weet, reageer dan gewoon niet... >.<