Ik heb een probleem met Slaapstand in Windows 7, weet iemand een oplossing?

Als ik mijn computer in slaapstand zet, wordt het scherm zwart, en alles sluit af. Maar in plaats van uit te gaan, blijft mijn computer aan staan, dat kan ik horen, maar ik kan hem niet wakker maken. In windows xp, wat ik ook op dezelfde pc heb, werkt slaapstand wel goed.

Ik heb het over slaapstand, niet Stand-By.

Toegevoegd na 14 uur:
Ik heb het dus over Hibernate, niet over Sleep.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ik had hetzelfde probleem en nadat ik kaspersky antivirus had verwijderd was het opgelost.Ik heb avg anti-virus gedownload.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1. Ik heb geen Kaspersky. 2. Op XP doet ie het met dezelfde programma's wel goed in slaapstand...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
XP is dan ook geen 7.
Slaapstand in Windows 7 is eigenlijk de standby functie van xp. Hibernate in windows 7 is de werkelijke slaapfunctie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ik mijn laptop in slaapstand zet kan ik hem er nog alleen uithalen door de aan- uit knop in keer in te duwen. Op alle andere toetsen reageert hij dan niet.

Misschien dat dit bij jou ook het geval is?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nope, er gebeurt niks, tenzij ik hem ingedrukt houd, dan gaat ie UIT, daar heb ik ook niks aan dus.