Hoe krijg ik mijn werkbalkje terug op mijn beeld van internet het balkje waar je alles intypt? (van http//www.....) met f11 doet die het niet

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
59.8K

Het beste antwoord

Sommige webpagina’s schakelen door middel van scriptjes de adresbalk uit. Meestal is deze weer op het scherm te krijgen door in Internet Explorer naar het menu ’Beeld’ te gaan, daar voor ’Werkbalken’ te kiezen en daar ’Adresbalk’ aan te vinken.
Staat deze optie al aangevinkt en helpt het niet om ’m nog eens uit- en aan te vinken, dan kan het zijn dat de adresbalk dichtgeklapt is. Het vakje is dan zo klein gemaakt dat het niet meer te zien is.
Ga in dat geval weer naar het ’Beeld’-menu, kies weer voor ’Werkbalken’, en vink ’Werkbalken vergrendelen’ uit.
Nu is het mogelijk om de verschillende werkbalken van Internet Explorer te verslepen en om ze groter en kleiner te maken.
Zoek nu naar een ingeklapt balkje: twee lichtgrijze verticale streepjes naast elkaar. Probeer de streepjes met de linkermuisknop uit elkaar te trekken. Grote kans dat de adresbalk dan tevoorschijn komt.
Als dat inderdaad het geval is, sleep de balk dan naar de gewenste plek en vergrendel de werkbalken weer via het ’Beeld’-menu.
Blijft de balk weg, dan moeten we in het register gaan sleutelen. Sluit Internet Explorer af, kies in het startmenu voor ’Uitvoeren’ en tik ’regedit’ in, gevolgd door een druk op de enter-toets. Maak nu eerst een kopie van het bestaande register door in Regedit bij ’Bestand’ voor ’Exporteren’ te kiezen.
Navigeer daarna in Regedit naar de volgende registersleutel, door de juiste mapjes in het linkergedeelte van het scherm open te klikken: HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar. Klik nu met de rechtermuisknop op de sleutel ’WebBrowser’, klik dan op ’Delete’ en tot slot op ’Ja’. Sluit nu Regedit af en start Internet Explorer weer op. De adresbalk is weer zichtbaar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Misschien alleen even op minimaliseren in de rechterhoek klikken? Ik heb het zelf ook vaak gehad, dan klikte mijn zoon, terwijl het beeld maximaal was, nog eens op maximaliseren.

Toegevoegd na 28 seconden:
Niet op - maar op het blokje!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wat voor internet browser heb je?
misschien verschild dat, want met f11 word het volledig scherm, en als je dan nog een keer f11 klikt, word het weer 'normaal'.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb dar probleem ook en ik kan het alleen oplossen door direct windows internet Exp weg te klikken en direct weer op te starten en dan komt de werkbalk altijd terug
waarom dit ge beurd is me al een jaarlang een raadsel.
Het vreemde is het gebeurd alleen bij mijn Oude PC
met Win XP
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met deze tips moet het lukken:
http://forum.computeridee.nl/archive/index.php/t-25357.html

Toegevoegd na 1 minuut:
http://www.wscomputers.be/wscomputers/wscomputers.nsf/9cb9ae9b793e1446c1256921002f4aad/f7fd09e36e6bb508c12571780056167c?OpenDocument

Toegevoegd na 3 minuten:
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=188321
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
alt F4 werkt het beste
gr Jort Eekhofer