Hoe krijg ik mijn snelkoppelingen weer terug?

Normaal staan er links in het Verkennermenu icoontjes voor Bureaublad, Je persoonlijke map e.d.. Ik heb vlak na de installatie dit per ongeluk weggehaald, maar hoe ik ze nu terugkrijg weet ik niet. Zie plaatje voor hoe het er nu wel uitziet.

Toegevoegd na 30 minuten:
ben wellicht onduidelijk geweest, maar ik bedoel dus de linkerkant van het verkennervenster, zoals te zien op de afbeelding. Met de genoemde oplossing kan ik volgens mij alleen de bureaubladiconen aanzetten, toch?

Toegevoegd na 3 uur:
@Paul1963: Dat werkte niet. Het is echter ook al anderhalf jaar geleden dat ik de pc heb geïnstalleerd, maar al die tijd heb ik het niet kunnen vinden. Instellingen blijven dan namelijk wel gewoon bewaard bij het terugzetten naar een eerder punt. Bedankt voor de poging in ieder geval!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ok,geloof dat ik het nu begrijp.
Waarschijnlijk heb je de toolbar gesloten?
open de verkenner,boven in de taakbalk op folders klikken als het goed is moet je nu het venster weer krijgen.

Antwoorden (2)

Met muis op bureaublad gaan staan,rechter muisknop klikken.arrange icons,show desktop icons aanvinken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
met system restore die in bureau accessoires zit kun je je computer herstellen naar een eerder punt, probeer het maar eens.