Hoe krijg ik mijn werkbalk weer verkleind?

Ik heb gisteren in firefox ingezoomd en uitgezoomd, dus even naar 150% gedaan en weer terug naar 100%. Alles verkleind terug, maar de balk met het kruisje, minimaliseerknopje etc blijft op 150%. Ook wanneer ik word open, is de hele werkbalk uitvergroot, en hetgeen waar ik in werk is gewoon normaal. Iemand enig idee hoe ik dit terug krijg?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
5K

Antwoorden (1)

Voor Windows 7:
- Op je bureaublad rechts-klikken.
- Je krijgt dan een rolmenu, en daar kiezen voor "personaliseren". Er opent zich nu een menu.
- Klik linksonder op "Beeldscherm".
- Kies voor "Laag - 100% (standaard)".
Als het goed is is alles nu weer normaal.

Windows 8 en 8.1 (zo te zien gebruik je een van die twee):
- Op je bureaublad rechts-klikken.
- Je krijgt een rolmenu, kies voor "personaliseren". Er opent zich een menu.
- Klik linksonder op "beeldscherm".
- Hier kan je de grootte van alle items veranderen, hier moet je waarschijnlijk voor "Laag - 100% (standaard)" kiezen.
- Klik op "toepassen".
- Om de wijzigingen door te voeren moet je opnieuw opstarten.
- Het kan ook zijn dat je alleen de tekstgrootte hebt veranderd, en dan moet je onderaan bij "Alleen tekst vergroten" je instellingen veranderen.
- Kies "Titelbalk" en "10".
- Klik op "toepassen" rechtsonder.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
En de volgende keer als je in Firefox het scherm wil vergroten kan je heel makkelijk op je toestenbord de [ctrl]-toets tegelijk met de [+]-toets indrukken, net zolang tot de de gewenste grootte hebt.
Door de [ctrl]-toets en de [-]-toets tegelijk in te drukken kan je weer terug naar de oorspronkelijke grootte.