Haal ik meer uit mijn 2.26GHz Pentium IV wanneer ik windows 7 installeer?

Ik begrijp uit sommige artikelen dat windows 7 heel goed loopt op dergelijke systemen, mits er voldoende geheugen aanwezig is (1GB) en aerox en dergelijken uitgeschakeld zijn.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als je inderdaad voldoende geheugen hebt, liever méér dan 1Gb, zul je er inderdaad baat bij hebben 7 te installeren, werkt net wat lekkerder en vlotter als XP