Kan ik op deze laptop gamen HP Pavilion DV6-2030sd ?

Enkele call of duty, en andere schiet spellen.

Ben niet zo zeer een gamer maar vind het af en toe wel leuk om te doen
voor de rest kijk ik gewoon films, surfen, afleveringgemist kijken

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Nee dat zou ik niet doen. Die serie is niet bedoeld voor het gamen. Maar uberhaupt gamen op een laptop is niet aan te raden. Al kan dit wel met een game laptop maar dan moet je minimaal aan 1200,- denken. De games die je noemt kun je wss wel afspelen alleen zal het niet gemakkelijk gaan en gaat je laptop naar alle waarschijnlijkheid naar de knoppen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Met de HP die je vermeldt kun je met "medium" grafische instellingen, Call of duty 4 spelen. Voor een uitgebreide videokaart-test zie mijn bron.