Kan ik whatsapp op een andere manier downloaden?

Ik gebruikte mijn jailbreak altijd om whatsapp te krijgen op mijn iPod touch 4g. Nu heb ik geüpdatet naar IOS 6, maar daar is nog geen jailbreak met cydia voor.... Weet iemand misschien een andere manier om whatsapp te downloaden en laten werken op mijn ipod?
Bedankt?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Het ziet er naar uit dat je jailbreak thetheret was, als je jailbreak unthetheret is dan hoef je niet steeds cydia te installeren na een update, het is heel gemakkelijk om er een unthethered jailbreak van te maken: gewoon in cydia intypen: Rocky Rycoon, dat installeren en tadaa! Je hebt een untherered jailbreak. Volgens mij is er wel een nieuwe jailbreak met IOS 6 je moet opzoeken op internet: redsn0w jailbreak en als het goed is moet het lukken. Ander raad ik je aan om te wachten tot er een nieuwe jailbreak beschikbaar is