Dubbele spatie bij wordpad uitzetten.

Ik heb de nieuwer wordpad om mijn pc, maar als ik een regel verder wil gaan (Enter drukken) dan slaat hij een regel over in plaats van meteen de regel daaronder te gaan. Hoe zorg ik ervoor dat hij gewoon meteen de regel eronder pakt zonder er een over te slaan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (2)

Dat is de regelafstand. Als je op het icoontje van regelafstand klikt, moet je vinkje weghalen bij "10 punten..etc".
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Shift + Enter