Kan ik mijn bestanden van het jaar 2011 of 2012 terug krijgen op me pc?

Ik had mijn pc telkens opnieuw geïnstalleerd met Windows 7 maar ik had vroeger heel veel filmpjes in video's staan maar ze zijn allemaal per ongeluk weg. Want ik me pc was stuk en moest nieuwe Windows 7 erin. Ik zou heel graag willen dat er een oplossing is hoe ik al me bestanden weer terug krijgt van het jaar 2012.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat ligt eraan waar ze stonden, maar als ik je zo hoor denk ik van niet. Als je ze had opgeslagen op een andere partitie dan C, zouden ze er gewoon nog moeten zijn. Bij opnieuw installeren is dan een nieuwe Video-map gemaakt, waar niets in staat. Met zoeken in D vind je dan de oude map.
Maar als jij het zo gedaan hebt, heb je daar heb je dan in het verleden bewust voor gekozen, dus dan zou je het nog weten.

Antwoorden (3)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Geeft het niks bijv. Als je de harde schijf en de geheugen kaart bij een andere pc of moederbord heeft op gezet. Want de pc waar ik vroeger gebruik mee maakte is nu stuk dus ik dacht van haal ik de harde schijf en de geheugen kaart eruit en zet het bij de andere pc. Heb ik dan nog kans bijv dat alles er nog inzit?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je hebt kans dat een deel er nog in zit. Wat er nog is, haalt recuva eruit. Wat overschreven is natuurlijk niet. Als je veel had, is een deel waarschijnlijk niet overschreven.
Dat had je anders moeten doen namelijk via een bootable os de pc opstarten en dan eerst de bestanden kopieren na een externe harde schijf(voor de volgend keer)

Eventueel na paar computer zaken opbellen kijken of hun willen kijken er na, maar ik vrees het ergste meestal na een nieuwe installatie is het game over
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
waarschijnlijk niet, aangezien je de data vaak hebt overschreven.