Hoe kan je opdrachtprompt inschakelen zonder de administratie te vragen ervoor?

ik wil graag via cmd namelijk in bestanden komen die weg zijn gehaald van mijn inlogcode. Want ik was bezig met een opdracht en opeens stond er van: de administratie heeft het weg gehaald,

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.6K
gvrox
6 jaar geleden
En wat is het probleem om naar de systeembeheerder te stappen ?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Al was het alleen maar om te vragen waarom je bestanden zijn verwijderd (en hoe deze eventueel terug te krijgen)?

Antwoorden (1)

Via groepsbeleid is het gebruik van de command prompt uitgeschakeld, dit is niet iets wat je zelf weer aan kunt zetten(want daar heb je het admin wachtwoord voor nodig)
Wat je precies wil onder de command prompt is mij onduidelijk, want je kunt met explorer misschien nog wel makkelijker bij je bestanden.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
oki tnx. wel jammer
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
" oki tnx. wel jammer"
Hoezo jammer? Wat kun je in CMD wat je niet in verkenner kunt?