Is Internet Explorer ook voor Apple?

Ik hoorde op het journaal over IE. Is dit ook voor Apple? Ik heb Apple. Ik hoop niet dat het ook voor Apple is.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
4.3K
Ritsuka
9 jaar geleden
dan nog is het alleen als je op verdachte links gaat klikken, wat je sowieso niet moet doen.
als jij alleen wat facebook en hotmail of zo doet, gebeurt er niks

Het beste antwoord

Het is zeker mogelijk, zoals andere antwoorden al zeggen, maar ik raad het je af!!! Internet Explorer loopt al steeds verder achter op andere browsers (in feite loopt het qua functionaliteit andere browsers achterna) én het is niet veilig (meer)!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Internet Explorer is de standaard browser voor Windows. Apple gebruikt standaard Safari (kijk maar even naar de naam van het programma dat je gebruikt voor internet - de snelkoppeling heeft een kompas als beeld). Als je geen gebruik maakt van Safari dan misschien Firefox of Google Chrome.

De kans dat jij IE gebruikt is dus zo goed als 0.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wanneer iemand een Macintosh (Apple computer) koopt, dan zit hier standaard de browser Safari op geïnstalleerd. Je kunt wel 'Internet Explorer for Mac' downloaden, maar Microsoft is gestopt met het verbeteren en ondersteunen van deze browser. Het is dus sowieso een afrader deze te installeren.

Jij zult dus geen last krijgen van het lek wat in Internet Explorer is ontdekt, omdat jij het niet gebruikt. ;)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja, die is ook voor Apple gemaakt. Je kunt hem binnenhalen via onderstaande site.