Kan ik in Windows 7 zoomen?

In Ubuntu (linux) kun je heel mooi inzoomen op vanalles op de desktop, maar ook programma's. Kan dat in windows 7 ook?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.9K

Het beste antwoord

Dat kan met de weergave instellingen in het configuratiescherm.

Configuratiescherm\Toegankelijkheid\Toegankelijkheidscentrum\De computer beter leesbaar maken

Toegevoegd na 7 minuten:
Een andere en gebruikervriendelijkere optie is MooO magnifier, beschreven in bijgaand artikel. Dit is dus niet onderdeel van Windows 7, maar een los programma.

Het vaste onderdeel heet Windows Vergrootglas.

Toegevoegd na 3 dagen:
Je kunt in windows 7 inzoomen met WINDOWTJE +
"+" of "-".
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

De eenvoudigste manier om te zoomen is de ctrl in combinatie met het scrollwieltje op de muis. ZZo kan je zoomen in je browser maar ook de icoontjes op je desktop vergroten of verkleinen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rechts onderin kan je bij windows 7 ook inzoomen en uitzoomen,waardoor je de pagina's kunt uitvergroten/verkleinen