Als je voor vormgeving wilt gaan kies dan Windows 7. Lijkt veel op vista (is door ontwikkeld) maar "vraagt" minder van je PC.

Wil je echter gaan voor betouwbaarheid kies dan voor XP. De laatste versie(s) zijn altijd nog beter dan de huidige Vista of Win 7 verzsies.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

ik hou het het liefste bij xp. dat ben ik nou eenmaal gewend en bevalt me goed.

vista had geloof ik ook nog wat probleempjes met programmas die er niet op werken enzo
14 jaar geleden
Ik werk met beide erg fijn! Thuis XP, hier op de zaak Vista.
Vind persoonlijk de vormgeving van Vista mooier.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou eerder gaan voor XP of Windows 7.

Windows 7 is een doorontwikkelde versie van Vista en werkt volgens de meeste gebruikers net beter, sneller en stabieler dan vista.

Ik zou voor Windows 7 gaan, XP is prima, maar uiteindelijk zal ook XP niet meer geupdate worden en Windows 7 zal dus nog veel langer van updates worden voorzien.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vista=Bagger!
Liever Windows 7 en anders XP.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Macosx. Op een intel-Mac (dat zijn ze tegenwoordig allemaal) kan je daarnaast ook XP of Vista op de computer zetten, maar daar zul je, eenmaal werkende met MacOSX, nooit gebruik van (willen) maken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
XP
Of W7
Vista ziet er leuk uit maar daar blijft het bij de rest is@#$%^&
Bij mij draait alles op XP met een vista jasje, zo snoep ik van twee walletjes ;-)
W7 heb ik als dual boot, maar ik start eigenlijk altij in xp op.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vergeet XP, vergeet Vista. Windows 7 is veel beter! Als je systeem Vista aankan, kan het zeker ook Windows 7 aan... Doe er je voordeel mee.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als je systeem xp aankan kan ie ook win7 aan
Vista of Windows 7 gebruik het al jaren en wil echt geen xp meer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
XP en dan nog eerder '98 of 95 of 3.1 dan Vista!