Mijn computer geeft willekeurig aan dat ik geen internetverbinding na enkel tellen kan ik internetten wie heeft een oplossing?

er is een vaste verbinding,heb mijn computer laten nakijken,geen problemen en volgens ziggo is er een goede verbinding,erg lastig en wie weet een oplossing

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (4)

Kan een draadbreuk zijn. Kijk eens of de computer op een andere LAN verbinding het wel goed doet. Zo ja, dan moet je de internet kabel vervangen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Google eens op ziggo en je type modem. Ik herinner me dat er sinds vorig jaar bij veel gebruikers met een Cisco modem problemen zijn ontstaan door de invoering van nieuwe firmware tbv de ziggo hotspots.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bijvoorbeeld bij ziggogebruikers:
http://ziggo.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?thread_id=3756
Probeer eens uit te vinden waar het probleem precies zit. Als de verbinding uitvalt probeer dan eens da router te pingen aan de kan die aan je thuisnetwerk zit. Lukt dat ping dan de kant die aan het internet zet. Lukt dat ook ping dan eens je provider. Kijk wat wel en niet lukt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je internet adapter is kapot of windows is effe de kluts kwijt als het de schuld is van Windows dat de boel het niet meedoet dan moet je hem effe herinstaleren