Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn computer geeft willekeurig aan dat ik geen internetverbinding na enkel tellen kan ik internetten wie heeft een oplossing?

er is een vaste verbinding,heb mijn computer laten nakijken,geen problemen en volgens ziggo is er een goede verbinding,erg lastig en wie weet een oplossing

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
658

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Kan een draadbreuk zijn. Kijk eens of de computer op een andere LAN verbinding het wel goed doet. Zo ja, dan moet je de internet kabel vervangen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Google eens op ziggo en je type modem. Ik herinner me dat er sinds vorig jaar bij veel gebruikers met een Cisco modem problemen zijn ontstaan door de invoering van nieuwe firmware tbv de ziggo hotspots.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bijvoorbeeld bij ziggogebruikers:
http://ziggo.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?thread_id=3756
Probeer eens uit te vinden waar het probleem precies zit. Als de verbinding uitvalt probeer dan eens da router te pingen aan de kan die aan je thuisnetwerk zit. Lukt dat ping dan de kant die aan het internet zet. Lukt dat ook ping dan eens je provider. Kijk wat wel en niet lukt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je internet adapter is kapot of windows is effe de kluts kwijt als het de schuld is van Windows dat de boel het niet meedoet dan moet je hem effe herinstaleren
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding