Kan mijn pc Windows 7 64 bits aan?

Ik wil graag weten of mijn pc 64 bits aan kan hij draait nu op 32 bits maar ben nog niet helemaal tevreden en wil graag weten wat ik kan en jullie mij aanraden bvd!

Processor: AMD athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 5000+ 2.60 GHz
Geinstalleerd Geheugen Ram: 4gb (3,25 beschikbaar)
Hardeschijf: 500gb
Type Systeem: 32 bitsbesturingsysteem
Videokaart: NVIDIA GeForce 8500 GT
Geluidskaart: C-Media PCI Audi Device / Realtek High Definition audio aparaart on board (uitgeschakelt)
Netwerkkaart: Atheros L1 Gigabit Ethernet 10/100/1000Base-T Controller
Computer: Op ACPI x86 gebaseerde PC

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja, als je pc windows 7 32bits aankan en je cpu is 64bits compatibel dan kan dat altijd.

En voor jou pc is dat (net zoals voor elke moderne pc) het geval.