Wat betekent de toets naast ctrl op het schermtoetsenbord?

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik bedoel de toets rechts van ctrl.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik zou zeggen druk er gewoon op. Hij zal valt niet ontploffen. Kan niet veel mis gaan toch

Het beste antwoord

Normaal gesproken lichten de toetsen op als je ze indrukt. Als je een wachtwoord intoetst, wil je dat misschien niet. Met deze toets schakel je dan het oplichten van de toetsen aan en uit.
bamibal
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Zo te zien is dat een knop om de helderheid van het beeldscherm aan te passen. Als je die indrukt zijn er waarschijnlijk 2 mogelijke opties:
1. Er komt een soort pop-up die vertelt je dat je naar boven of naar onder kan bijstellen (of links/rechts).
2. Tesamen met de pijltjes toetsen kan je een aanpassing maken.

Over het algemeen kan er niets geks gebeuren, dus om het zeker te weten, druk er op en kijk wat er gebeurd. Dan weet je het zeker.