Welke muizen zijn er voor Windows 8?

Ik heb een laptop met windows 8 alleen wil ik er graag een muis erbij hebben alleen veel werken er niet op omdat de software anders is, ik heb wel gekeken naar een muis maar die kostte €70 en dat vind ik zonde van mijn geld.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Gewoonweg niet waar.

Antwoorden (2)

In principe werken alle muizen gewoon onder Windows8 die ook onder eerdere versies werkten.. Er zijn echter muizen te vinden met een sticker dat ze geschikt zijn voor W8 maar dat is niet meer dan een marketing verhaal. Zelf gebruik ik gewoon al mijn "oude" hardware onder W8 zonder enig probleem; inclusief muis trackball en muizen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wees gerust, ook alle klassieke muizen werken met windows 8.

Wat men bedoelt is dat de klassieke muizen de speciale windows 8-functies niet ondersteunen.

Dat is echter niet erg, je kan de klassieke muizen op de klassieke manier gebruiken en het niet kunnen gebruiken van de speciale functies is echt geen gemis. Dit kan je eerder als een soort gadgets beschouwen.