Waar kan ik opzoeken om welk uur mijn computer afgelopen nacht is afgesloten?

Ik moest mijn harde schijf defragmenteren en omdat dit gisterenavond nog niet afgelopen was, moest ik mijn computer laten aanstaan. Ik had het vinkje "computer uitschakelen na afloop" aangeduid waardoor hij op tijd kon afsluiten. Nu ben ik best wel nieuwsgierig hoelang dit nog geduurd heeft. Kan ik dit ergens terugvinden op mijn computer?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Je kunt je logboek raadplegen:
Open Logboeken door achtereenvolgens te klikken op de knop Start, Configuratiescherm, Systeem en beveiliging, Systeembeheer en vervolgens te dubbelklikken op Logboeken.
Vouw Windows-logboeken open
Klik hier op Systeem
Rechtermuisklik Systeem
Kies “Huidig logboek filteren”
Bronnen van gebeurtenis: USER32
Gebeurtenis-ID: 1074
Klik OK
SimonV