Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb mijn laptop normaal op standby mode maar hij wilt niet normaal opstarten hij doet helemaal niks meer! wie kan mij helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
613

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Dit heb ik ook wel eens, ik haal de adapter aan de onderkant eruit en dan weer er in. Hierna probeer ik hem met netstroom weer aan te zetten.

Vooral rustig blijven :p succes !
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dit ik ik ook geprobeerd geen hij blijft in standby mode(oranje lampje-normaal blauw)
Soms moet je de aan/uit knop 10sec of langer ingedrukt houden, als dit niet help, adapter los en accu en nogmaal schakelaar langer ingedrukt houden.
Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dit heeft ook niet geholpen :(
Kun je meer informatie geven?
Wat voor een laptop? Branden er enkele lampjes, hoor je de harde schijf, hoor je de ventilator? Laad de accu wel op?

Toegevoegd na 5 minuten:
Trouwens, wat ook wel eens helpt (vooral HP laptops geloof ik) is je accu uit je laptop halen, de power knop ongeveer 60 seconden inhouden. Daarna de stroom aansluiten(accu er dus uitlaten) en proberen op te starten. Als dat werkt je laptop weer normaal afsluiten, en de accu er weer inplaatsen

Toegevoegd na 5 minuten:
Trouwens, wat ook wel eens helpt (vooral HP laptops geloof ik) is je accu uit je laptop halen, de power knop ongeveer 60 seconden inhouden. Daarna de stroom aansluiten(accu er dus uitlaten) en proberen op te starten. Als dat werkt je laptop weer normaal afsluiten, en de accu er weer inplaatsen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb een hp compaq laptop en ik heb get geprobeerd. helaas doet hij het nog steeds niet. ik hoor de ventilator en hij laad ook de laptop op

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding