Ik heb het een en ander voor je uitgezocht om een goede game pc in elkaar te zetten.

Videokaart: Asus GeForce GTX 770 DCII OC,4GB

CPU: Intel Core i5-4670K,s1150

Moederbord: MSI Z87-G41 PC Mate,s1150

Geheugen: Corsair Vengeance Pro 1600-16GB (2x8G)

Behuizing: Antec VSK-4000E

Voeding: Corsair CXM 600W

Harde schijf: Western Digital Blue 1TB - 3.5inch

CD/DVD brander: LG DVR DL 24X,SATA

Met deze systeem zit je ongeveer op € 966 euro bij de Mycom. Je kan de prijs nog naar beneden brengen door de geheugen te downgraden naar 1300 MHz in plaats van 1600 MHz. Ik zou het je niet aanraden, maar het is jouw keuze.

Verder kan je met deze videokaart probleemloos Battlefield 4 op Ultra spelen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik schat dat je hiermee op ultra iets van 50-80 fps krijgt op bf4,als dat niet genoeg is, weet ik het ook niet meer.
kijk even op deze site:http://systemrequirementslab.com/cyri

Zoek de games op die je wilt spelen en dan kan je zien of je PC het aankan! Succes