Hoe defragmenteren in Windows 8?

Mijn laptop is ontzetten traag

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.2K
capthavoc
10 jaar geleden
Er zijn vaak andere oorzaken van trage pc dan defragmenteren
probeer eens advance system care free editie
doe een flinke scan www.iobit.com Daar vind je ook smart defrag (gratis)
die kun je daarna ook proberen. maar doe eerst die scan eens
want dat zal de aak flink verbeteren ,meer dan een defragmentatie denk ik

Antwoorden (1)

In Windows 8 en 7 wordt de harde schijf automatisch gedefragmenteerd. Standaard gebeurt dit elke woensdag: gewoonlijk merk je er weinig van. Zonodig kun je het tijdstip en de frequentie van de defragmentatie aanpassen.

In Windows 8:
Klik in het blokjesscherm op Configuratiescherm.
Klik op Systeem en beveiliging.
Klik bij Systeembeheer op De stations defragmenteren en optimaliseren.

persoonlijk denk ik niet dat het daaraan ligt.
laatliever malwarebytes antimalware MBAM draaien.
https://www.malwarebytes.org/
alles wat hij rood,als probleem aangeeft,kun je met een gerust hart aanvinken en verwijderen.

ook dit progr. is probleemloos en veilig te gebruiken.
http://www.piriform.com/ccleaner
kunt ook hier alles veilig verwijderen,zonder dat er problemen ontstaan.