Telkens als ik men computer wil afsluiten crasht hij waarom is dit ?

Telkens als ik men pc afsluit komt er een blauw scherm dat hij een error heeft een dan komt er allemaal witte text met een blauwe achtergrond. Waar vanonder staat Dumping physical memory of zoiets. En na dat gebeurd is start men pc terug op dan klik op afsluiten in inlog scherm en dan kan ik pas men pc afsluiten weet iemand hoe ik dit kan maken ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
SimonV
10 jaar geleden
Er zijn heel veel mogelijke oorzaken te noemen voor "The Blue Screen of Death": http://pcsupport.about.com/od/fixtheproblem/ht/stoperrors.htm
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Jep, er zijn 2 namen voor het scherm. In windows wordt het probleem BlueScreen genoemd met de hoofdletter op de zelfde plaats. Maar kan ook The Blue Screen of Death genoemdt worden. Omdat je pc namelijk Dood is gegaan in de sessie. Het zou handig zijn als je een screenshot van het probleem liet zien.

Antwoorden (1)

Je zou een afbeelding van het scherm moeten doorgeven. Dan kan ik misschien lezen en weten waar het vandaan komt. Ik weet wel wat je bedoelt. Een zogenaamde BlueScreen zeker. Ten eerste zou ik kijken of er een virus, malware of iets anders dat gevaarlijk voor je pc is. Ten tweede zou ik zog eens een afbeelding van die Bluescreen plaatsen op deze vraag. (Hoe wel rekening dat de tekst leesbaar is). Als alles dan nog niet werkt probeer dan alles te verwijderen op heb besturingssysteem na.