Hoe krijg ik het aantal ongelezen gmail-berichten te zien op een Windows 8 tegel?

Uit Google labs gebruik ik de aanduiding van het aanal ongelezen berichten in mij Gmail account. Dat aantal zie je dan op het Gmail logo op de tabjes van je browser.
Nu heb ik een Winows 8 tegel gemaakt die naar mijn Gmail linkt. Daarop kwam ook het aantal ongelezen mail te staan. Echter: dat getal is statisch; blijft altijd op het aantal van toen staan (nul) terwijl ik nu 2 ongelezen berichten heb. Hoe zorg ik ervoor dat die tegel steeds update?

Picture for question
10 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

klik rechts op de tegel, is 'live tegel' uitgeschakeld?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Poet
10 jaar geleden
Als ik rechts op de tegel klikt dan opent hij mijn gmail gewoon. Als ik op de tegel klik met de rechtermuisknop -ongeacht waar op de tegel- dan krijgt de tegel een vinkje rechtsbovenin en krijg ik verder alleen de keuzes "losmaken van start" en "alle apps"