Hoe krijg ik mijn wifi aan op mijn computer? Zie omschrijving

Mijn wifi wilt niet aan op mijn computer. zie omschrijving

Vliegtuistand staat uit maar het lijkt alsof die nog steeds aan staat aangezien het lampje niet blauw word als teken dat wifi aan staat. Wifi thuis doet het gewoon. Het probleem is dat de wifi op mijn laptop niet aan wilt en hij in de vliegtuigstand blyft staan ookal zet ik deze uit. Hij zoekt geen wifi verbindingen. Alvast heel erg bedankt dit is nu al een week zo!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.3K

Antwoorden (4)

Veel laptops hebben een fysiek schakelaartje op de buitenkant van de laptop. Heb je deze nagekeken?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
er kan idd een schakelaartje zitten om wifi uit te zetten.
vaak ook kun je dit doen door een functietoets F1-F12
of een FN-toets.
kijk hiervoor op je toetsenbord of je een afb. van een soort antenne ziet en druk hier dan 1 of meerdere keren op,icm met eventueel de FN-toets.
moet soms 2 x drukken omdat je soms bij de éérste keer drukken alleen ziet hoe de actuele stand is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kan ook dat het Wifi kaartje kapot is. Dat hij niet goed meer werkt. Dan heb je hem te repareren.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Misschien moet je de drivers eens opnieuw installeren voor je wifi-adapter?